Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Det var ett atg sedan

Av Zaphyre - 11 december 2013 19:40

Nu var det ett tag sedan jag skrev något sist men som man säger livet går vidrare vad man än göra för att få det att stanna.

Jag har gått och blivit sjuk:( haft ett annat kanjiprov samt haft ett seminarium i matte, bland annat.


Då jag har sjuk känner jag just nu att allt är imot mig men men på fredag ska jag äntligen få se The Hobbit, med några från skolan. Det ska bli kul, ser verkligen fram i mot det.:)


Troligen ska jag köpa nästan alla julklappar nu på fredag, vilket är ganska sent för att vara mig men vad kan man göra.

Jag och min bror har beslutat i år att han köper till pappa och jag köper till mamma men att vi säger att det är ifrån oss båda. Samt att vi ska köpa min julklapp efter jul. Det ska bli roligt jag saknar honom nu när han pluggar i Lund, man kan inte bara träffas och hitta på något. Så jag gillar verkligen när han ringer eller när han kan prata när jag ringer. Jag är väl lite av en överbeskyddande stora syster men när jag tänker på min bror är han alltid runt 10, ganska kort, lite rund, fräknar. inte som han är nu, 193 cm, smal,muskulär... Känns jätte skumt att det är samma kille efter bara några år.

Troligen har jag oxå ändrats men jag undrar om jag har ändrats så mycket jag tror verkligen inte det.

Jag har dock tid på mig att ändra på saker som jag vill ändra på:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:P

Av Zaphyre - 30 november 2013 21:49

Sitter och kollar på tve med mamma, jag försöker få henne att få henne att se charmen med Avatar. Vet inte riktigt om jag lyckas. Mamma och jag är ganska lika på många saker med vissa saker som fantasy har vi totalt skilda meningar. I min familj oc...

:)

Av Zaphyre - 26 november 2013 16:54

Idag hade jag japanska och fick då tillbaka mitt kanjiprov, jag hade fått alla rätt!! hade inte fått en enda invändning:) Så glad och stolt över mig själv:) trodde verkligen inte att jag skulle få ett E verkligen inte ett A:p Mitt första A på uni...

Av Zaphyre - 25 november 2013 17:11

Har ej hunnit skriva så mycket på ett tag, har inte ens hunnit pluggat så mycket, om ens något, tack vare att jag gick på en yoga kurs i helgen. Jag har väldigt längre varit intresserad av att prova på yoga, har provat några olika former innan, de ...

Av Zaphyre - 21 november 2013 11:11

Igår fick jag för mig att jag behövde städa så jag började plocka undan allt som är skolarbete. Jag tycker inte att jag hade så mycket när jag började men när jag hade plockat och sädat i ca 3-4 timmar får jag bara acceptera att jag har väldigt mycke...

Av Zaphyre - 19 november 2013 21:06

Hade mitt prov idag i Japanska, det var dock mycket mindre och lite lättare än vad jag trodde. Det var skönt så nu hoppas jag bara att jag  klarade provet:P   När jag kom hem var jag så trött att jag bara satte på diskmasinen och en tvättmaskin f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards